Acasă » Arhivă » Revista Galenus 2007 » Campanie nationala de contraceptie
Campanie nationala de contraceptie
In perioada mai – iulie 2007, compania Richter Gedeon deruleaza in Romania o ampla campanie ce are ca scop informarea femeilor cu privire la modul corect de administrare a pilulelor contraceptive, precum si la riscurile implicate de o utilizare neadecvata a acestui tip de contraceptie.
Actiunea are la baza o cercetare internationala in randul femeilor, din care a rezultat ca aproape jumatate dintre femeile care apeleaza la pilulele contraceptive uita sa utilizeze pastila zilnica, din diferite motive, aceasta situatie fiind mult mai frecventa in cazul celor care utilizeaza pentru prima oara contraceptive.
Ca parte a acestei campanii de informare, Richter Gedeon le ofera gratuit femeilor care apeleaza la pilulele contraceptive un beep-er care sa le reaminteasca acestora in fiecare zi ca e timpul sa isi ia pastila. Contraceptivele orale produse de Richter Gedeon ocupa locul intai in topul vanzarilor din Romania, 54% dintre romancele care utilizeaza contraceptive orale utilizeaza un contraceptiv Richter. Karissa, Novinette, Desorelle, Rigevidon, Tri-Regol sunt contraceptivele preferate de romance. Totodata, Richter Gedeon este producatorul unicului contraceptiv de urgenta din Romania, Postinor.
Fii conectat la noutățile și descoperirile din domeniul medico-farmaceutic!
Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comunicari comerciale. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.